O nas
Cześć!
Nazywamy się Grzegorz i Marcin. Skoro trafiłeś na naszą stronę, możesz się zastanawiać kim jesteśmy i czy możesz zaufać nam, naszemu zespołowi i naszej ofercie na tyle, by dokonać pierwszego zamówienia w naszym sklepie.
Kim jesteśmy – pomysłodawcy i twórcy sklepu
Przede wszystkim jesteśmy „chłopakami” z niewielkiej miejscowości na Śląsku. Jak się u nas mówi, znamy się „od bajtla”. Dzieli nas wykształcenie, zainteresowania, upodobania, styl życia i pracy. Mimo różnic – na pierwszym miejscu łączy nas przyjaźń, a także ogromna pasja do biznesu, jego rozwoju oraz zapał do zdobywania wiedzy i otwartość na ludzi, których problemy uwielbiamy, a co najważniejsze potrafimy rozwiązywać. Ja-Grzegorz jako menedżer czuję się znakomicie w roli zarządzającego biznesami i współpracującego z ludźmi. Ja-Marcin jako adwokat świetnie czuję się w rozwiązywaniu zawiłości prawnych klientów biznesowych, jak i indywidulanych, które bardzo często łączą się z tymi pierwszymi. Z naszych wspólnych pasji i zamiłowań postanowiliśmy stworzyć dla Ciebie sklep Plikidopracy.pl – swego rodzaju platformę, w której chcemy dzielić się z Tobą bogactwem wiedzy i narzędzi ułatwiających życie biznesowe i prywatne, niezależnie od pełnionej przez Ciebie dzisiaj roli. Jesteśmy nie tylko pomysłodawcami sklepu, ale przede wszystkim odpowiadamy za kompletne, tj. merytoryczne, biznesowe i prawne aspekty każdego produktu, który pojawia się w naszym sklepie.
Nasze doświadczenie i nasi klienci
Nasze wspólne doświadczenie w biznesie (jako zatrudnieni na etatach i kontraktach menedżerskich) i dla biznesu (świadczenie usług dla mniejszych firm i korporacji w ramach już własnych firm) to blisko 40 lat! To szmat czasu i dlatego wg naszej opinii oraz bezwzględnych liczb (wyniki naszych firm i naszych klientów) z wielką śmiałością możemy stwierdzić, że nie tylko mocno czujemy biznes, ale znamy dobrze realia rynkowe, w których prowadzi się dzisiaj firmę.
Nasze drogi biznesowe na dobre spotkały się w 2015 roku, kiedy powołaliśmy do życia firmę Business Drive, koncentrującą się przede wszystkim na świadczeniu usług zarządzania czasowego (Interim Management) oraz realizacji audytów i wdrożeń optymalizujących procesy biznesowe w mniejszych firmach. W naszym teamie znalazło się grono wybitnych ekspertów, szczególnie czynnych menedżerów (nie teoretyków mądrzących się tu i ówdzie!), a także trenerów i coachów. Kierując się zasadą „we drive your business” postawiliśmy sobie za cel napędzanie biznesów naszych klientów – zaczęliśmy zarządzać lub współzarządzać firmami naszych klientów, pomagając we wprowadzaniu rozwiązań, dzięki którym firma działa sprawniej i osiąga zdecydowanie lepsze wyniki biznesowe w zakresie przychodów, rentowności i wartości rynkowej.
Wśród naszych mniejszych i większych klientów znalazły się takie marki, jak: X-Kom, Morele.net, Poszetka.com, Mercedes Benz, Black Red White, Silplast, Santander Bank Polska, PKO BP, Bibby Financial Services, Ing Bank Śląski, PZU, Konecranes, VDS, Onespace Events, Pro4Media, Technar, Komunikator PR, Kancelaria Pionier, Comercial Metals Company, Arcelormittal, Gk Farmacol, Gedeon Richter i wiele innych.
Nasz sklep i nasze Pliki
Od początku współpracy z klientami stawiamy na merytoryczne aspekty wdrażanych rozwiązań oraz użyteczność dostarczanych narzędzi, co cieszy się ich bardzo dużym uznaniem. Nasze rozległe doświadczenie i obserwacje, które nabyliśmy nie tylko w biznesie, ale również jako wykładowcy na studiach MBA i studiach podyplomowych czy też świadcząc usługi dla ludzi sztuki i frelancerów różnych branż, potwierdziło nam tylko, że klienci nie zawsze potrzebują holistycznego menedżmentu. Czasem szukają po prostu gotowych (ale i sprawdzonych!) rozwiązań, merytorycznej pomocy w drobnych, lecz kluczowych kwestiach, np. takich właśnie jak skalkulować ofertę, jak skonstruować umowę, jakie zapisy zawrzeć w zakresie obowiązków pracowników, w jaki sposób planować i budżetować, jaki wyliczać rentowność projektu i biznesu, a nawet jak poprawiać swoją pozycję na rynku pracy. W szczególności mikro i małe firmy potrzebują rozwiązań optymalizujących procesy zarządzania, jednak tworzenie indywidualnych narzędzi i dokumentów bardzo często przekracza ich możliwości kadrowe, czasowe czy finansowe.
Dlatego oddajemy w Twoje ręce nasze najmłodsze, choć bardzo dojrzałe „dziecko” – PLIKI DO PRACY! Naszym celem – dosłownie! – jest ułatwienie Ci życia, zarówno w biznesie, pracy czy Twojej dodatkowej działalności. W naszym sklepie znajdziesz kompletne, profesjonalne oraz łatwe w stosowaniu narzędzia, które pomogą Ci zaoszczędzić Twój bezcenny czas i usprawnią pracę Twoją, Twojej firmy i współpracowników. Nasze pliki kierujemy do szerokiej grupy odbiorców. Niezależnie czy jesteś właścicielem małej firmy, freelancerem, czy prowadzisz działalność jako osoba samozatrudniona, czy jako student chcesz ocenić swój aktualny potencjał kompetencyjny na rynku, czy wreszcie jako menedżer chcesz zbilansować swój budżet domowy (tak! W naszej opinii, to też jest wymagająca praca) – mamy rozwiązania dla Ciebie!
Nasz zespół
Nasze PLIKI nie istniałyby bez naszego oryginalnego zespołu współpracowników. Każdy Inny, a tworzymy wspaniałą całość. To nasz zespół czuwa m.in. nad jakością oferty sklepu, jego funkcjonalnością, oprawą wizualną, a także treściami, które znajdziesz zarówno w sklepie czy mediach społecznościowych. Aktualnie 9 osób – w myśl zasady „obiecuj dobre, dostarczaj wspaniałe” – troszczy się o to, aby Twoje doświadczenia z „nami” były dla Ciebie jak najbardziej przyjazne, merytoryczne i wartościowe.
Dokładamy wszystkich starań, by nasze PLIKI nie tylko wychodziły naprzeciw Twoim aktualnym i przyszłym potrzebom, ale przede wszystkim były dla Ciebie maksymalnie przydatne.
Z góry dziękujemy Ci za zaufanie i serdecznie zapraszamy na zakupy.
Grzegorz Raj & Marcin Białek